Julklappar

2008-10-29 @ 16:53:06

Julklappsletandet är i fullgång och denna vill jag ha. SATC är så bra. Jag såg några avsnitt då och då. Var egentligen lite  för ung när det gick på tv och tyckte att det mest var pinsamt men nu, efter jag sett filmen, är jag helt förälskad! Så denna önskar jag mig i julklapp. Och filmen så klart.

Och:
En hårtork
Pengar till framtida resor
Presentkort på klädaffärer
En vetekudde
BedHead - Small Talk
Böcker

Det är konstigt hur mycket synen på julen kan förändras på ett par år. När man var liten var julklapparna man skulle få allt man brydde sig om. Ju äldre man blev desto viktigare var det att julklapparna man köpt gladde personen som fick dem och vips så önskar man sig inte så mycket saker längre. Jag har flyttat hemifrån nyligen och borde ha massa saker jag saknar men det är det inte. Men jag har lite planerade resor. Bland annat önskar jag mig pengar så jag kan åka och hälsa på Fny i London till våren. Jag skulle också vilja åka på restresa med E till sommaren. Min andra sol&bad resa i hela livet. Bäst att passa på, tycker ni inte? Tanken var att jag och E skulle åka till Island över jul, men det blir inte så. Så nu har jag blandat in honom i mitt årliga problem, vart ska vi tillbringa julaftonskvällen? Ett jävla val ett barn aldrig ska behöva ta. Men nu har vi ju körkort så det blir väl en fläng-julafton och så får vi hoppas att så många som möjligt blir glada.

Ska snart sätta mig på tåget och åka hem till Ks. Känns sådär. Men E kommer upp igen i helgen så jag behöver bara överleva två dagar utan honom. Sen hoppar jag tack-sittningen. Känns sådär. Det är ju ledsamt att missa allt det roliga som folk pratar om i veckor efteråt men jag är fortfarande förkyld och vill tillbringa den kvällen jag och E har ihop tillsammans. Ska nog väcka älsklingen nu. Skriver mer ikväll. :)














Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback