Shakieee...

2008-10-01 @ 19:34:54

Armarna bara skakar - så gött att gå på ett ordentligt boxpass! Så nu har jag ätit lite lasagnette och tittar lite på TV. Saknar E och väntar på att han ska ringa. Har pluggat lite med Alexandra och Erik - svensk politisk historia. Inte sådär jätte kul men måste man så måste man. Sen har jag tvättat lite och varit på föreläsning i förmiddags. Åkte faktiskt bussen idag, jag var så trött på att alltid komma fram och se ut som jag vet inte vad. Svettig, håret på ända, sminket nere på kinderna och molnen var mörka och olycksbådade, så jag tog bussen. (Har jag övertalat dig att jag gjorde rätt än?)

Imorron ska jag nog ta cykleln i alla fall. Spara lite pengar. Får gå upp lite tidigare bara så jag slipper stressa så. Ska åka hem imorron kväll igen, ska bli skönt. Jag saknar honom så. Fast det är kul att vara här uppe med, hos kompisar och träna och festa och sååå.. :) Ska vara kvar nästa helg och då kanske E kommer upp och festar med oss. :)

Nu ska jag hoppa in i duschen...

You find me on skype tonight :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback