snabbis...

2008-10-14 @ 18:25:06

Ska snart till Sats igen. Spräkte schemat redan igår.. det fick blir bodypump pga den sena föreläsningen.. snart jag ska på bodyjam.. ser jag fram emot MKT! Sen kanske några i klassen kommer hit, lite beroende på hur många dom är. Annars skulle vi vara i Sotings allrum :) Ska sörja/fira att vi fått tillbaka första tentan.. Som gick bra för min del! :) *puuh*
Annars finns det inte så mö å säg, morsan kanske kommer upp i helgen. Jag saknar Eiik, Fny och EmPem massa. MASSA. Och vega blir bara större och vackrare för var dag som går.  <3 Har suttit i skolan hela dagen idag typ.. Haft grupparbete och grejer. Det gick ganska bra faktiskt. Sen gick det väl mindre bra imorse på Um. Men, men.. Dyrt som fan blev de. Och inte har jag kommit iväg till Gripen heller. Kanske hinner imorron innan gruppen kommer hit och äter tacos.. (alla bara bjuder in sig själva hemma hos mig, tacos är okej men "festen" vet jag inte om jag tyckte var en lika bra idé som ludde tyckte :/)

Jaja, måste byta om nu. Värlmands landsting suger!!!

Kommentarer

Postat av: Martina

Saknar o älskar dig darling!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback