Tröööööött..

2008-10-07 @ 20:12:09

Alltid så trött. Igår satt jag på arbetsintroduktionen och gäspade. Alldeles nyss sov jag en halvtimma. Jag kan inte ens vara vaken en hel dag längre.. Och jag vet inte hur jag ska komma tillbaka till den där pigga tjejen som är full av energi hela dagarna. Nu läser jag bara, och sover och tränar. Och sakar Erik.

På torsdag är det utgång och födelsedagsfest för Eric. Det ser jag fram emot. Något att göra. Idag har jag haft ont i höfterna och inte orkat träna utan bara varit hemma utan bara ätit massa cheesecake som jag bakade igår. Och nu är den slut. :/ Och jag har ont i magen.. :( Men jag tänkte träna imorron igen, typ box kanske? Och kanske bodyjam på torsdag. Och dansaerobics på söndag :) Och kanske kanske Bodybalance på fredag? Beror lite på hur jag mår...
Måste plugga också, fast den feta engelska boken var inte så hemsk som jag trodde, den är faktiskt helt underbar men den tar lång tid att läsa. :/ och om en vecka skall boken vara tillbakalämnad.

Längtar tills Erik kommer upp på fredag. Han är mitt allt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback