Utmanad av syrran

2008-10-23 @ 17:21:21

Har du pussat nummer 2?
Nej, det är numret till hyresvärdens kontor

Vad har du för relation med nummer 20?
Det är Elin, min fadder på universitetet

När ska du träffa nummer 30?
Eriks pappa? Hmm, antagligen i helgen?

Är nummer 18 söt?
Dagny? Nja, inte direkt skulle jag säga...

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Att Carro och jag var de ända personerna under 30 som ville bli F&S-ledare

Gillar du nummer 14?
Charlotte? Jo, hon är väl trevlig

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Alex, nej tack gode gud, har bara kvar numret så jag vet när jag INTE ska svara

När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
Emmas martin? kanske i början på nästa vecka när jag träffar Emma? Don't know

Är du nära vän med nummer 23?
Jag och Elise VA oskiljbara en gång i tiden

Har du gått på bio med nummer 4?
Alex Stolt? Absolut inte :P

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Hannah?...ja absolut, det var alldeles för länge sen vi sågs nu ;)

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Alexandra och jag? Skolan antar jag :)

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Ja, Hagmar kan väl kanske få en kram..

Vad har du och nummer 24 för relation?
Kompis,ars kompis. Emelie, trevlig tjej :)

Vad skulle du vilja göra med nummer 26?
Emma i klassen, önska lycka till på tentan imorron :)

Vad är det bästa med nummer 8?
Ann-Marie, att hon är en underbar syster till Erik och har en super söt dotter - Elin

Brukar du och nummer 16 träffas?
Nja, jag brukar väl inte "träffa" mitt CSN-lösen sådär jätte ofta.

Ska träna nu, got to run :)

Kommentarer

Postat av: Martina

LYCKA TILL I MORGON BABE!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback