A little less conversation

2008-09-07 @ 19:01:51

torsdag v 36

Det bästa jag visste var kvällarna. Hela sommaren längtade jag efter den stunden ända från att jag slog upp ögenen på morgonen. Den stunden då jag fick krypa ner i sängen igenom, krypa nära och lägga huvudet på din axel. Det var det bästa jag visste.
Nu är kvällarna den värsta tiden på dagen. Från att det börja skymma längtar jag redan tills jag gått upp dagen efter. När det blir mörkt, blir det kallt och ensamt. Jag blir ledsen.

Och nu har allt blivit jobbigt. Helgdiskussionerna slutade i tragedi inatt. Borde kanske inte ha ringt. Var väl inte i världens bästa skick för en sån diskussion... men sittningen och Arena var trevligt. Eller ah, så trevligt som jag kan ha utan dig Honey. Alltså helt okej.

Hörs sen? Allt är fortfarande lika illa..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback