Ensam

2008-09-20 @ 18:58:46

Ensam, ikväll igen. Var på fest igår, det var trevligt. Synd att jag inte kan följa med ut på krogen idag, det hade verkligen varit super kul men jag har verkligen INGA pengar. Jag köpte mat för dom sista igår. Tyvärr. Men det är väl bra att dom går till mat i så fall.. Inget har hänt på jobb-fronten. Är i stort behov av pengar. Jag visste att det skulle bli jobbigt liksom men jag trodde inte det skule bli såhär jobbigt. Pengarna har bara runnit mellan fingrarna. Ska börja skriva upp ALLT jag lägger pengar på, varje dag. Varje bussresa, macka i universitetskiosken m.m. Jag måste verkligen se vart pengarna tar vägen.

Va en sväng på SATS imorse på en teori/pratik "föreläsning" om coreboll. Det är verkligen en bra träning men det är så svårt att få den rätta spänningen i magmusklerna och hålla kvar den genom hela övningen. Sen stog jag 40 minuter på "gångmaskinerna" och svettades lite så jag fick upp pulsen lite. :) Sats kostar ju också pengar men det är helt klart värt det. Det finns så mycket annan "skit" man lägger stålarna på. Men Core är att rekommendera!

Saknar Erik massor. Fast jag flyttat har vi inte varit ifrån varandra i högst 4 dagar i sträck, och nu blev det helt plötsligt minst 11. Alltså elva dagar är väl inget specellt så men det känns tungt att vara ensam en hel helg. Lägenheten ovanför har förfest och basen dunkar och massa röster gapar. Här sitter jag i soffan och tänker på alla jag älskar. Ska nog ringa mamma, försökte få tag på henne imorse men hon va och handla. Brorsan skulle be henne ringa tillbaks men han har väl glömt.

Haja, vi hörs.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback