Kärlek, apelsinhud och cykelhysteri

2008-09-30 @ 23:19:29

Ja.. Det var ungefär vad jag tänkte dagens kvällsbön skulle handla om. För det första vill jag berätta för Fanny-gumman, att jag inte heller förstår mig på facebook och att den sidan är helt onödigt komplicerad för min smak men eftersom ALLA verkar kommunicera via den måste man ju gå med för att inte bli utmobbad. Sen var Filip här ikväll och vi pratade om kärleken, misstag, historia och eventuell framtid. Var skönt att få snackat "ikapp" med honom, han skämtar så mycket att man inte vet var man har honom ibland. Men vi lagade lite tacos och drack lite fanta och tjôtade en del och så.

Sen tycker jag att man säger att runt 20 års åldern skall vara den bästa åldern men jag tycker att den suger. Man är ung nog för att fortfarande få finnar men börjar även få celluliter på rumpa/lår. Jag vet, jag är inte den första i världen direkt, men jag skulle ändå vilja kallade det för falsk åldersdeklaration. Sist men inte minst missade jag mitt kära stepintervall på sats idag och sprang istället in på ett CykelPuls (när jag tillslut kom in i salen) där jag blev sittande längst bak där jag inte såg något utan mina glasögon som var kvar hemma och där svetten fullkomligt rann i hela ansiktet de närmsta 55 minutrarna. Men det var kul! Ska nog försöka mig på mer cykelträning, bara att min mardröm är en supersmal övertränad underkropp och en otränad sladdrig överkropp, vilket enligt mig stämmer rätt bra på cykling. Men va f*n, det är ju bra förbränning om inte annat och vältränade lår har väl ingen klagat på. De nya nike-byxorna var mycket väl investerade (eller i alla fall försöker jag övertyga mig själv om det eftersom de inte riktigt passar in i min studentbudget), de satt bra, var MYCKET bekväma och väldigt fina skulle jag vilja säga. En riktig träningsboost.

Nä, nu är det nattadags. Ska krype ner och tänka på hur otroligt mycket jag saknar min älskling, E - du betyder ALLT för mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback