Bilder från dagen

2009-04-17 @ 17:34:17

Hela dagen vart spenderad i backen. Här kommer lite bilder som älsklingen tog:



Jenny och mamma (och jag i vänster hörnet) tar en paus!

Såhär blött var det i dalen, man fick åka över små bäckar överallt!
(Jag tror att min pojkvän egentligen smygfotade de snygga liftvakterna..) 


Såhär underbart var vädret!


Nu ska jag äta lite tårta, dricka lite kaffe och fira min lillasysters 8-årsdag. Sen blir det bastu och mat. :) Imorgon blir det antagligen lite åkning, bara jag och E, innan vi åker hem. Antagligen blir avresan vid 14-15 någongång. Vi har ju ändå typ 6 timmars bilresa hem. Sen var alla tågbiljetter slut på söndag så det blir buss vid 18-tiden. Förhoppningsvis hinner jag med ett besök hemma hos min far innan dess, för sen vet jag inte när jag kommer hem nästa gång. ;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback