Dagen är kommen!

2009-04-02 @ 10:48:06

Hej på er,

sitter och skriver sista blogginlägget från svensk mark på E:s dator eftersom min är nerpackad. Jag tror att allt skall vara nästintill klart nu. Vi ska en sväng förbi Överby innan vi åker för att se om vi kan hitta ett par tygskor och en luvtröja men annars är allt klart. Väskan väger multum, inte mer än 20 kg hoppas jag, men man kan ju aldrig veta säkert. 3 par skor, smink och hygienartiklar, plus en himla massa kläder och lite skolböcker väger en del. Usch nu börjar jag blir riktigt nervig. Klockan typ 9 ikväll svensktid är jag framme. (Fanny, darling. Enligt listan du skickade får jag vänta i Twyford i 30 min och kan tidigast vara framme 19.50 engelsk tid, hoppas det stämmer?)

Jag är redan incheckad, det fixades via sms igår. Det enda jag ska göra på Landvetter är att växla pengar och att lämna in väskan. (Och komma på rätt plan såklart?!) Desto mer nervös för engelska tågbyten men jag menar, hur fel kan det bli? Det är ju inte som att jag inte vet hur man konverserar med människorna?

Desto krångligare känns det som att det blir med maten idag. Jag får väl käka nått på flygplatsen, och försöka köpa med mig lite mackor och så antar jag. :) Nu har jag ju inte direkt någon lugn och skön musik på MP3:n utan bara löpnings-dunka-dunka, men men.. Det får väl gå ändå! :P Nu kom jag på andra saken jag glömt...
1. Min digitalkamera. Eftersom sladden varit borta ett tag så hade jag inte en tanke på den men nu har ju E hittat den igen.
2. Min korsordsbok, vad ska jag nu roa mig med på planet??! Får väl läsa några utav de typ 250 sidor skolmaterial som jag skrev ut igår. :S  Suck!!

Nä, nu blire till att gå igen hela lägenheten och se så att inget är glömt. Nästa inlägg får ni seeent ikväll från engelsk mark!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback