Det är sjukt synd om mig!

2009-04-28 @ 17:19:11

Jag pratade precis med pappa och han sa att det förmodligen var en lättare muskelbristning jag fått i sätesmuskeln. Okej, det kändes skönt att veta vad det var som hänt med mig MEN... Och här kommer vi till Tony Irvings STORA MEN!!! DET KAN TA UPP TILL TRE VECKOR INNAN DET BLIR BRA?! JAG HAR INTE TRE VECKOR, JAG VILL TRÄNA NU!! Det är inte så att jag är träningsnarkoman, jag mår inte dåligt av att inte träna. Jag känner mig snarare som ett barn som just fått sin godispåse snodd. Jag hade ju just kommit igång så bra. Fan, att det skulle dra till lite i låret under boxen var väl dumt att inte uppmärksamma. Att dra ut på milen dagen efter så att man knappt kunde gå var väl ännu dummare och nu är jag strandsatt här i lägenheten. Jag som just köpt nya löparskor, löparsockar och en yogamatta. Skall allt bara stå och titta på mig i tre veckor? JAG BLIR GALEN! Träning är min passion, det är den jag lägger alla mina pengar på. Den jag älskar!!

Haja, som tur är skiner solen, takfläkten svalkar skönt och snart ska jag linka ner till ICA för lite tranbärsjuice och fler ingredienser till kvällens syft-fruktsallad. Tacka f*n för Navy CIS och The Mentalist ikväll, annars hade jag brutit ihop totalt!

Här är mina nya superskor som skall lösa alla problem!! Med dem ska jag flyga fram 10 km, om det nu blir något flygande... *suck* (Adidas Supernova Glide 1199,-)


Här är mattan som ska fixa sommarens hetaste mage ;) Eller inte?! Men det kan ju inte bli värre än det redan är eller hur?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback