God morgon!

2009-04-23 @ 10:15:46

Idag skiner solen och jag försöker lägga gårdagens depp-kväll bakom mig. Det var en såndär "jag-är-tjock-och-håret-är-fult-och-alla-är-dumma-utom-Erik-och-jag-vill-ha-honom-här-annars-kommer-jag-stampa-med-foten-och-gråta-krokodiltårar-tills-han-kommer"-kväll. Men ett telefonsamtal senare sussade jag så sött i sängen och vaknade imorse av att solen strålade in genom köksfönstret. Så det blev lite nyheter och gröt för att sedan, redan 07.40, ta tag i skolböckerna och börja repetera, skumläsa och gå över allt igen. Den här tentan kommer också gå åt helvette, jag känner det på mig. Eller ah, finns det så många andra utgångar när jag börjar plugga DAGEN INNAN?! Fan jag måste typ vara världens lataste människa?! Haja. Nu ska jag skala mig en morot och gå tillbaka till alla papper. Om en stund svänger jag nog förbi solariet och i eftermiddag står första försöket på milen på schemat. Bävar lite redan faktiskt. :/ Men, men.. Det kan väl inte bli sämre än att det går grymt långsamt? :P Jag skrev ju på anmälan igår att jag skulle springa på runt 55 min och jag har typ 6-7 veckor på mig att fixa det. Idag skall vi alltså fastställa utgångspunkten. Wish me luck! Hörs senare!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback