Godmorgon, godmorgon!

2009-04-22 @ 07:31:38

Solen skiner och jag är super vaken! :) Dags att dra på sig mjukis byxor och hood:en för att gå ut i solskenet på en lite morgon promenad. En 4-5 km blir det nog. Skall kolla en del inför 10 km rundan imorgon. Kl. 10 skall jag vara hos optikern och 12.30 blir det bortskämning med ansiktsbehandling. Mums!

Ikväll blir det antingen box eller combat på gymmet, vilket betyder att träningen hamnar runt 18-tiden så det skall allt finnas en del tid till att plugga innan.

Ikväll är det dessutom "Du är vad du äter" och jag tror att detta programmet passar mig extra bra, glöm inte kolla!!



Nu måste jag ge mig ut innan klockan blir för mycket. Kanske kommer upp lite bilder sedan, under frukosten! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback