Herre gud??!

2009-04-16 @ 12:13:07

 Jag känner mig verkligen som sämsta bloggerskan någonsin men igår var helt sjuk! Jag tror knappt att jag hann andas. Först åkte jag typ direkt från sälen och upp till skolan där vi hade den mest förvirrade föreläsningen ever. När vi slutade klockan 16 svängde jag förbi Filip och de, och lyckades få min första P-bot, suck. Sen hittade jag knappt hem och körde fel två gånger vilket gjorde att jag fick springa TILL träningen men FULLT av mat i magen. Träningen gick sådär eftersom det kändes som att jag skulle spy vilken sekund som helst. Sen gick jag hem, duschade och höll på att somna i soffan när Filip ringde och vart besviken på att jag ställde in kvällen och skyldig som jag kände mig, drog jag bokstavligen mig själv upp till grabbarna för något som ändå blev en lyckad kväll, trots att jag gick och lade mig typ 22.30. :S

Imorse vart det bara upp och till skolan igen och nu sitter jag här efter ännu ett besök på solariet. Om 50 minuter skall jag tvätta och innan dess äta och hinna till banken. Ohh, herre gud?! Varför just en P-bot just nu??! Varför betala 200 spänn istället för de 10 jag kunde stoppat i P-automaten. Haja, jag var lat och "skulle ju inte stanna så länge". Nu måste jag ila.. Hör av mig mer sen när maskinerna är igång! :) Hörs

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback