I soffan igen...

2009-04-07 @ 00:09:11

Sitter i soffan igen. Mer Veronica. Måste försöka uppehålla mig tills Fanny kommer hem. Tycker inte alls om att vara ensam hemma här. Hemma i min lilla lägenhet är det helt okej. Dörren till trapphuset är låst, grannarna är NÄRA och det finns egentligen inget i lägenheten som någon skulle vilja bryta sig in för att få. Det här huset å andra sidan.. Ligger på den fina sidan av stan, hus av riktigt hög standard för att vara engelskt om man säger så (ni vet, heltäckningsmattor m.m.), fyllt med en hel del värdefulla saker och dessutom en villa, inga grannar vägg i vägg som kan höra eller hjälpa.
Fanny messade i alla fall alldeles nyss att hon är på väg hem. Känns skönt. Huset alla lampor är just nu tända och jag undviker att titta ut genom fönstren.

Hoppas man växer ifrån sånt här. Om man nu kan kalla det en fobi vet jag inte, men jag är ju både mörkrädd, höjdrädd, rädd för att vara själv plus att jag har fobi för alla kryp och äckliga djur. Men värst av allt är nålfobin. Snart finns det väl inget jag kan göra längre.. Nä, nu är det dags att vänta in tjejen, se klart på avsnittet och sen gå till sängs. Hörs imorgon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback