Inte en dag...

2009-04-20 @ 19:17:13

Hej på er,

under eftermiddagen/kvällen har alldeles för mycket tid spenderats framför tv:n och inte skolböckerna. Dumma mig! Det hela började med att jag var trött och hängig och skulle bara titta på tv en stund. Sen blev jag jätte illamående och kom på att jag tränat men inte ätit kolhydrater till lunch, det blev fisk och sallad (jag hade ingen potatis hemma). Jag klarar inte en dag utan kolisar. Fattar inte folk som kan gå på hela dieter under hur lång tid som helst utan kolhydrater, jag mår verkligen kass utan dem. Så jag lagade mig lite kyckling-"falukorv", pasta och blandade i vitlöks-tacosalsa. Mumma! Och en tomat på det så blir det bara ännu bättre. Nu är klockan rätt mycket och jag börjar fundera över om jag ska ta mig en titt i böckerna eller om jag ska ta en promenad i kvällssolen. Det blir nog det sistnämda. Typsikt att jag aldrig ska börja plugga förrän 3 dagar innan tentan :P men det har ju gått bra hittills!

Kanske kommer lite bilder från promenaden senare, vem vet? Ha en super bra måndagkväll och glöm inte Vetenskapens Värld, CSI & Jordan rättsläkaren. Där har ni i alla fall min kväll! :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback