Jovars..

2009-04-30 @ 13:33:09

Gymmet blev det och skönt vart det. Pumpade totalt ut biceps, triceps, bröst, bröstrygg, mage och axlar. Skönt som bare den. Skinkan kändes sådär.. Den gör inte ont men den är svag. Dock börjar det både kännas och märkas att man börjar få lite armmuskler och det är alltid mycket trevligt. Gör ju att man blir mer pepp. Men musklerna måste ju få vila också så imorgon blir det lugna puckar igen. Kanske en gymrunda på söndag. Japp, troligtvis.

Sitter faktiskt här och smaskar på lite lins- och blomkålsröra. Japp, Danielle har börjat ta tag i maten igen. Efter att jag omedvetet dränkt havregyrnsgröten i socker imorse, kändes det som att det var dags att ta tag i situationen. :P Linser är faktiskt underskattat men blomkål är godare kokt, helst till en stek. Men vad gör man inte för att sommarformen skall infinna sig? :P

Det ser ut att komma in lite moln under lördagen men vi hoppas på att de är extra små för på lördag skall jag, Emma och Therese åka ut till Karin för att pressa lite i solen, grilla förhoppningsvis och bara mysa. Kommer bli hur mys som helst! På tal om T så träffade jag henne på gymmet idag. Vi gymmade lite ihop och gud va kul det var att va två. Någon som pushade lite liksom. Vi ökade båda två på vikterna och det kändes riktigt roligt! Snart igen tjejen, säger jag! :)

Lite mer pengar har försvunnit från kontot. Lite räkningar har betalats. De flesta långt i förskott i u för sig men man vet ju aldrig hur det kommer se ut på kontot under sommaren?! CSN blire ju inget och hur mycket jobb jag får i maj eller juni har jag ju ingen anning om. Det blir ju en hel del jobb i juli men de pengarna dyker ju inte upp förrän i augusti så att.. Det var lika bra att betala med en gång tyckte jag. :)

Nu ska jag göra mig iordning och ta tag i lite städning. Lägenheten ser ut som kriget! Sen blir lite inhandling av mat och kanske en stund i solskenet vem vet. (Kanske också lite plugg om jag känner mig riktigt duktig? :P) Hörs senare!

Kommentarer

Postat av: Therese

jaa, jättekul att gymma tillsammans ju :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback