Lite allt möjligt mitt i natten :)

2009-04-10 @ 03:00:50

Dagens outfit:



Bilder från Fannys rehearsel; Först på det judiska bröllopet :)


Sen har de fullt upp med att dansa. Alla trodde att jag var helt uttråkad av at sitta där och titta på dem men det var egentligen rätt skoj. :) I enjoyed it, so to speak.


Nu sitter jag alltså i soffan, mitt i natten. Vi gick förbi puben på vägen hem och satt och pratade med de andra i typ 1,5-2 timmar. Sen har vi diskat, packat o.s.v. Mycket som ska fixas sista kvällen. Vi funderade allvarligt på att inte gå och lägga oss alls, får la se hur det blir med det men nu blir det i alla fall lite mer Veronica Mars.

Imorgon blir det antaligen inget inlägg förrän sent på eftermiddagen/kvällen när vi kommit fram till Högis, så ni får tyvärr hålla till tåls. Om ni vill kan vi ju köra en sådan där frågestund som alla "stora" bloggare gör. :P Nä, men om det är något ni vill veta, så shoot :) Annars får ni ha världens bästa långfredag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback