Mysdag

2009-04-09 @ 18:02:14

Hej på er,

sista dagen i England har varit en mysdag. Vi sov ut och sen vart det dags för en runda, som gick sååå tungt! Det duggade och jag fick ont i axlarna igen. Skulle behöva gå till naprapaten egentligen men just nu har jag varken tid eller pengar.. Jaja. Jag och Fny fixade hemma-SPA. Chokladmask, hårinpackning, benvaxning och jag tänkte avsluta med lite BUS (Brun Utan Sol). Chokladmasken var av märket nedan och det var som att ha nutella i ansiktet. Luktade underbart och hade en konsistens som liknade smält choklad. Helt underbart!! Ikväll ska Fanny på rehearsel igen och jag följer med tror jag. Antagligen blir det en sväng förbi puben efteråt för en hejdå-cola och lite avslutnings-chat.




Såhär söta var vi, med ansiktsmask och hårinpackning i.



Nu, lite mer Veronica Mars.

Jag ber om ursäkt för att mina inlägg inte är så inspirerande för tillfället. Mitt liv är lite "on hold" för tillfället. Jag vilar upp mig inför det vanliga livet igen. Jobbet har ringt som dårar, men som sagt, jag tar min semster nu eftersom jag kommer vara tillgänglig för McDonalds heeeela sommaren. Dessutom har jag fortfarande över 1 vecka kvar i sälen att vila på. Dock måste jag börja plugga mer igen om jag ska fixa ännu en NEK-tenta. :/ Jaja, det löser sig. Det brukar det alltid göra. ;) 

Vi hörs senare, lovar att lägga upp lite bilder från Fannys rehearsel då, de har dressrehearsel idag. :)  

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback