Näääe, suck, pust!

2009-04-22 @ 19:56:07

Jag som var så taggad! Jag som så gärna ville se om all combat-teknik förbättrat boxen men icke. Så typiskt att jag sa till Jacob, precis innan vi gick in, att det inte gör mig något att gå själv för man brukar alltid hamna ihop med andra "bra folk" som är själva. Det är oftast nybörjarna som går i par. Okej, jag fick inte en nybörjare (inte för att jag har något emot det) utan en dama som är där varje gång, dock har hon inte alla getterna hemma. Usch, jag vet att man inte ska snacka illa om folk på internet/i sin blogg men jag blev så besviken. Jag har inte höga krav på att de ska vara duktiga eller så men folk får gärna vara trevliga och peppa men den här tanten sa bara att jag gjorde fel hela tiden. Ett exempel:

Hon säger: Du ska ju slå med armbågen på kudden, inte handsken.
Jag tänker: Jo, men det hade varit mycket lättare att träffa med armbågen ifall du höll mitsen 30 centimeter högre upp och STILL!

Dessutom var jag tvyngen att påminna henne om hur hon skulle hålla eftersom hon hela tiden glömde slag. Man ska inte hålla på och kritisera när man inte kan själv tycker jag. Det ger bara dålig stämning. Man ska inte kritisera alls utan i så fall hjälpa till/förklara om man nu ska öppna munnen! Usch, jag blev bara ledsen och frustrerad.

Haja, jag anmälde mig i alla fall till stadloppet innan jag gick, så det är klart! Får försöka se fram emot milen imorgon istället, eller Skipper om 10 minuter.

Nu får ni inte ens en bild - så besviken är jag!

Kommentarer

Postat av: emliscious

ja du självutnämnda experter och besserwissers, MAN BLIR SÅ TRÖTT! du borde missat mitsen och satsat på henne istället! hehe !oups var jag elak nu?!



schysst blogg!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback