Ondagssol utanför fönstret

2009-04-01 @ 11:02:17

Hej på er,

åh, solen skiner utanför fönstret och gör mig alldeles lycklig. :) Dags för gymmet. Blir nästan mer sugen på att gå ut oco jogga lite men rätt ska vara rätt, och joggingen står på schemat imorgon. Men på SMHI visar det att det inte alls blir lika fin väder imorgon?! :( Nää, vet ni vad? Det blir jogg idag istället. :)

Sen är tanken kanske att jag ska förbi systet en sväng, sen till SIBA för att titta efter vårskor och sist till mammsen ikväll. Blir kanske lite flängit så jag hoppas det finns bensin i tanken. :)

Nu är det bara en dag kvar tills resan. SÅÅ underbart! Det ska bli så kul! Fatta att det är typ 15 grader där borta!! MUMS! Det finns lite så grejer kvar att göra inför resan, packa om väskan. Plocka ut lite saker, plocka in lite andra saker. Sen måste de föras över pengar och växlas. Sist men inte minst är det massa papper som skall skrivas ut. Åh, det skall bli så kul att resa. Jag har inte flugit sen vi åkte till Turkiet med familjen för 1,5 år sedan så det är lite pirrigt. Lovar att blogga så fort jag får möjlighet när jag kommit fram!

Tills dess så får ni ha världens bästa fortsättning på denna soliga onsdag så hörs vi i eftermiddag! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback