Promenad och frukost!

2009-04-22 @ 09:03:17

Hej på er,

när jag var ute och gick trodde jag först att jag kommit helt fel. Kan ju bli så när man bara slänger två ögonkast på kartan och tror att "det löser sig" men det visade sig att mitt superlokalsinne visst gjorde att jag gick rätt. Kanon! Vädret var super men gjorde att jag blev både svettig och kall så jag hade kanske inte de optimala kläderna på mig? Skulle haft något vindtätt. Haja, det får bli till nästa gång. Jag testade dock mina rosa brillor och världen fick en gullig touch av rosa. Hihi. ;) Sen var det dags för frukost, piller och gröt. Känner mig lite som en minipundare i sådana här tider, men vad gör man inte för att kroppen skall fungera på topp! :P

Dagens promenad:



Dagens piller; C-vitamin, krom-tablett och lactiplus för magen!



Snart är det dags att ta på sig lite vettiga kläder och fixa håret så man ser hyfsad ut hos optikern. :) Rappoterar vid lunch om hur det gick med linserna.

Kommentarer

Postat av: Vilja

Fin blogg du har :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback