Rise and shine!

2009-04-28 @ 08:03:43

Ah, förutom the shiny part, för sol vart det då inte imorse. Men strax efter 6 gick jag upp och en 4 km morgonpromenad blev det. Sätesmuskeln kändes lite under sista kilometern så det blir lite mer zom efter duschen och så får vi hoppas på det bästa under dagen! Efter jag kom hem fråm promenaden vägrade DVD:n att fungera så det blev 20 min coreträning med högsta volym på min lilla dator. (Stackarn!) Ingen yogamatta hade jag heller så vissa övningar var svår att genomföra men jag gjorde så gott jag kunde! Nu är kl 8 och bussen till skolan gå om 40 minuter så det är dags att hoppa in i duschen. Gröten ligger i magen och kläderna på sängen. Åh, vad skönt det är att slippa stressa på morgonen. Skall nog börja gå upp tidigare varje dag! :) Då somnar man ju faktiskt i tid också ;)

Vi hörs senare vid lunch så får ni se vad som händer. Dagens "att göra-lista" är ganska lång faktiskt...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback