Slow afternoon

2009-04-21 @ 17:46:48

Hej på er,

idag har det inte blivit många knop gjorda. Lite som uppvägande förgårdan. Efter klippningen imorse blev det lite plugg, sen slöa jag till ordentligt om somnade en stund. Sen blev det mysstund med te och "En geishas memoarer". Jag kröp upp i soffan med kärleks-koppen och saknade E extra mycket. Varje gång jag läser texten inuti blir jag varm i kroppen. Nu har jag ätit lite middag och ska snart göra mig iordning för träning. Spinning blir det idag, jippi! Dags att svettas!





"Jag känner mig trygg och säker kring dig.
Efter allt vi upplevt tillsammans,
vet jag att du älskar mig
och den värmen är något jag vill ge till dig.
Du är ju den personen som betyder mest för mig i mitt liv.
En sak är säker och det lovar jag dig nu,
du kommer aldrig att lämna mitt hjärta."

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback