Torsdag morgon - valborg

2009-04-30 @ 10:03:46

Hej på er,

har ni stora planer inför ikväll? Många verkar ha det men inte jag. Fast jag är super nöjd med mina mysplaner med middag och lite lugnt ikväll. Känns precis lagom. :) Innan dess är det såklart lite som ska fixas. Det skall handlas lite mat och dylikt, sen ska det såklart städas lite och diskas. Jaa, vad gör man inte? :P Det måste ju göras och det är väl bra att det kommer hem folk lite då och då så inte lägenheten faller ihop totalt!

Innan dess funderar jag dock på att ta en sväng till gymmet. Usch, jag blir så lat när jag inte tränat på ett tag. Vill inte alls röra på mig och det behöver inte ens gå många dagar. Sen vet jag inte riktigt hur sätesmuskeln känns idag. Det märker vi. Jag börjar väl med att trippa lite på bandet så får vi se hur det känns. Vill verkligen att den skal bli bra så fort som möjligt så jag kan börja träna igen. Men, men...

Jo, gymmet får det bli. Hörs senare!

P.s. Det är även dags för lite socker-detox igen. Har blivit lite väl mycket sådant det senaste. D.s.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback