Träning!

2009-04-27 @ 21:44:24

Träning, träning, träning. Det är det enda som snurrar i huvudet just nu. Förut var jag ute på en liten kvällspromenad för att se hur sätesmuskeln reagerade. Den kändes bättre. Tanken är att jag ska ta mig en morgon promenix imorgon ingen, då får vi se hur det blir med spinningen. Jag ska i alla fall ut imorgon och köpa en yogamatta och nya löparskor. Jag måset gå in dem och hinna löpa lite i dem innan jag ska ha dem på stadsloppet. Jag vägrar att springa mer i löparskor som ger mig x antal blåsor per runda! Så ännu mer pengar rinner mellan fingrarna men jag inbillar mig att det är vettiga prylar jag lägger mina penar på. Träning menar jag, kan det bli vettigare? :P

Morgonen börjas alltså tidigt, med en morgonpromenad och sedan 30 minuter core-träning. Sen blir skola och sen en sväng på stan. Sätesmuskeln får bestämma hur det blir resten av kvällen. Dessutom byter jag nog ut veckans boxpass mot Pump istället. Jag har inte varit på pump på superlänge så jag ser fram emot det massor, hoppas bara att skinkan tillåter! ;)

Nu ska jag krypa ner i sängen och ringa E för att ha ett go-natt-samtal. Vi hörs imorgon igen. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback