Underbart!

2009-04-27 @ 16:02:14

Det har varit en underbar helg! Den började med en hel del jobb, både fredag och lördag. På lördagkvällen åkte jag och E upp till killarna på höjden och hade lite party. Sen hade jag och E världens mysigaste söndag då vi gick och solade, köpte skor till honom, tittade lite i affärer och bara myste! En sådan underbar dag! Idag började vi dagen med en promenad på 4 km, då vi gick och pratade om allt möjligt. Det är så skönt att ha någon som man står så nära, som man kan prata med om allt. Någon som man kan dela framtids drömmar och planer med. Jag älskar honom verkligen!

Sen skulle han tyvärr åka hem och jag gjorde det enda jag vet hjälper mot saknaden - gick till gymmet. Eftersom jag fortfarande känner av sträckningen på insida lår som fortsatte upp i sätesmuskeln, så blev det mycket armar och inte så mycket rygg. Jag har mest ont i muskelfästet i vänster sätesmuskel och eftersom man ofta spänner rumpan medan man tränar nedre delen av ryggen så fick den träningen vänta. Idag blev det rodd, latsdrag, biceps, triceps, bröst. Skönt! Små, mycket små men ändå synliga förändringar börjar komma, och det känns skönt. Det gör alltid att man blir mer peppad att träna.

Nu ska jag duscha och smörja skinkan med mer Zonsalva. Sen är det bara vila som gäller. Imorgon står egentligen spinning på schemat men med den här smärtan så får vi se vad som händer. :)



Drömkroppen kanske inte är så frukansvärt långt borta ändå? Eller nått liknande iaf :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback