Uppe i sälen igen..

2009-04-16 @ 20:38:34

Sitter just nu och kollar på sämsta programmet någonsin "Hjälp, jag är med i en japansk tv-show" och pappa ber mig att berätta för er att soffan vi sitter i inte är gjorde för en mänsklig kropp att sitta i. Den är helt enkelt obekväm. Man måste sitta rakt upp och ner i den, man kan inte halvligga sådär som vi svenskar brukar göra i våra soffor.

6 timmar i bil på två dagar är inte heller att rekommendare. Jag blev gött disträ tillslut och körde ut med ett däck i gruset utanför vägen, vilket såklart skrämde skiten ur mig. Den sista kvarten var jag väldigt koncentrerad om man säger så. När jag kom fram så bjöds det på fläskfilé, mumsigt.

Nä, nu ska jag fortsätta kolla på utslagningen av detta usla program.. I köket vankas det tårta eftersom lillan fyller 8 imorgon. Bilder kommer från födelsedagskalaset och backen full av sol förhoppningsvis! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback