Utmaning

2009-04-13 @ 17:51:26

Syrran ville se mitt badrumsskåp och det ska ni alla få. Det är inte lika fint upplagt som dina bilder dock sis.. :)



Lite rörigt men här har jag allt jag behöver. Många parfymer, en hel del hårprodukter och smink i den svarta necessären. :) Jag är ingen stor användare av smink, har aldrig riktigt fattat det. Det är väl kul när man ska ut och så men annars orkar jag inte. När jag var på make up-kurs så sa tjejen att det var vanligt att mörka tjejer inte sminkade sig så mycket. Vi har ju redan mörka fransar, ögonbryn och jag hade tydligen ovanligt röda/rosa läppar så varför skall jag sminka mig? I min sminkväska finns alltså mer produkter till basen. Foundation, concealer, puder, rouge, eyeliner och mascara. Det klarar man sig långt på. När jag kommer hem tänkte jag dock skaffa lite ögonskuggor i roliga färger för att känna sig lite sommarfräsch. :) Det var mitt badrumsskåp, vågar du visa mig ditt? ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback