Back to S.A.T.S. :/

2009-08-24 @ 10:35:10

Hej på er,

sitter i sängen efter en skön dusch och ett 70 minuters gympass. Inleddes med 10 minuter crosstrainer, avslutades med 10 minuter löpning på bandet och däremellan blev det framsida, baksida, insida, utsida lår plus Hack Squat och lite rompa. ;) I u för sig blev det ett ganska segt pass utan varken speciellt mycket pump eller kontakt. Tråkigt! Dessutom flockas folk på gymmet denna tid på året, nu ska alla ta tag i sina liv. Inte mig emot, om de nu hade lyckas. Om ett par månader så är man typ själv där igen. :P

Idag verkade det vara pensionärsträff på gymmet också. (Tror det var Senior-pass som startade) Jag fick hjälpa en dam ur rump-maskinen och en annan äldre herre kom och frågade vilken hastighet jag hade på bandet när jag sprang.

Haja, en sak är säkert. Skall man vistas i gymmet skall man göra det under förmiddagen. Under eftermiddagarna i augusti/september får "packade som sardiner" helt ny innebörd.

Nu är det dags att laga lite mat och göra sig iordning för lite jobb. Hörs igen ikväll. :)


Sådana ben hade man allt gärna velat ha!
a!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback