Design

2009-08-17 @ 17:17:33

Hej på er,

Lite ny fräsch design, vad säger vi om det? Tack syster och Pershi!

Den är ju inte riktigt klar än men det är på gång. Skall bara tillbaka fixa beskrivningen under profilbilden och lägga upp ny profilbild. :) Jag är super nöjd. :) Det mesta är ju standard från Blogg.se's Retro Blue men Headern fixa syster och respektive, jag är så nöjd! Det var en hel del som saknades sedan tidigare designer, till exempel kategorierna, men de är nu tillbaka. Det var inte riktigt så lätt som jag trott, att bara byta tillbaka stilmall, men jag och syrran fixade och donade lite, så vart allt som nytt. Nä, nu ska jag snart dra mig hemmåt igen, då ska ni få en sum-up från dagen. :)

See you!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback