En lång men snabb dag

2009-08-27 @ 23:27:15

Hej på er,

sitter hemma och pustar ut i sängen. Försöker varva ner lite. Slutade jobbet för en timma sedan. Fick stänga ute på Bergvik, en helt ny restaurang för mig så det krävdes en hel del för att hålla humöret uppe, både på mig och på kunderna. Men, men..

Innan jag åkte iväg till jobbet fick jag iväg på ett 45 minuters spinningpass. Gud vad skönt det är! Svetten bara rinner och du pumpar för allt vad du är värd. Sakta smyger sig mjölksyran på dig och fast du tycker att du ökar takten lyckas du förhoppningsvis endast hålla den. Det droppar från näsan och pulsen på väggen visar 91%, fy fan vad jobbigt! Men ack så underbart. Jag försöker verkligen köra en del kondition nu, blandat med gymmandet. Det är 2 veckor kvar tills nästa mätning i "Beach 2010" och om jag skulle ha minskat i midjan, om ens bara med 1/2 centimeter, gud vad glad jag skulle bli. Tänk om jag kunde få se att det verkligen händer någonting. För just nu syns inga resultat, och jag kämpar verkligen. Så motivationen tar ju stryk, det gör den. Men jag håller ut i två veckor till och sen... Sen mina damer och herre, då är det upp till bevis.



I helgen blir det inte speciellt mycket bloggande mina kära vänner. (Ni är ändå ganska dåliga på att läsa på helgen, så vad gör det? ;P :D) Imorgon är det jobb hela dagen som gäller, 9-18. 19 går tåget och jag lämnar datorn hemma för Eriks kommer upp i helgen (typiskt att han åker upp när jag åker ner, men vi hade ju faktiskt egentligen båda lovat att gå på festen... fast jag ska ju på SPA!!!) och ska fixa lite med den, när han ändå är här. Så kanske hinner jag skriva någonting innan tåget. Annars kanske jag får tag på Lillebrors/mammas dator hemma. Gör jag inte det.. Hmm.. Då hörs vi igen på söndag så får ni ha världens underbaraste helg. Jag kommer sakna er! Ta hand om er och gör inget som inte jag skulle ha gjort! ;)

Kommentarer

Postat av: Martina

du fixar de syrran, klart att du inte ser någon skillnad. du är din tuffaste kritiker ju!

o sen är de som med hår typ, "åh va långt hår du fått" "va nej...tycker du". man ser liksom inte sånt som är en närmast..



YOU CAN DO IT!

ha en mysig helg, glöm inte att du är bäst

Syster


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback