Galen dag

2009-08-26 @ 17:44:41

Hej på er,

så fort försvann hela onsdagen. Medan jag tvättade kollade jag augusti-budgeten och lade upp en ny för september. (Som sprack direkt såklart?!) Sedan gick jag till gymmet och där spenderade jag 90 minuter faktiskt. Inledde med 15 minuter löpning, sedan blev det:

triceps - pushdowns
Axlar - dubbelset flyes, 90-graders och raka
triceps - dips
biceps - curl mot insida knä
axlar - press upp
biceps - hammercurl

Sist men inte minst spenderades 25 lätt-trampade minuter på motionscykeln. Jag skulle egentligen sprungit lite till men lyckades under de första 15 minutrarna på något sätt klämma en nerv, eller kanske stuka en tå. Ont som *** gör det iallafall. :( Men förhoppningsvis har det gått över tills imorgon. Efter gymmet gjorde jag mig iordning och cyklade bort till Willys. För 284,- fick jag ganska mycket mat:

4 L sköljmedel
3 kg fiberhavregryn
4 kg fullkornsris
2 kg vetemjöl
1,4 kg kycklingfilé
flingsalt

Det var ju inte så många varor men ganska mycket av varje. Så nu klarar jag mig ett tag till. Dags att kasta på sig jackan, måla på lite mascara och cykla bort till bion. :) Jippi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback