Husmor

2009-08-18 @ 19:23:01

Hej på er,

idag har allt varit en produktiv dag, trots att jag inte hunnit allt jag velat hinna.
Jag har:
 - plockat i lägenheten
-  varit ute med skräpet
 - diskat
 - lagt undan kläder som ligger här överallt
 - lagat mat flera gånger och just nu är det stekar med potatis och sås. Ganska mycket mat så det blir nog flera matlådor till mannen i mitt liv.
- lämnat tillbaka böcker och regnbyxor jag lånat av pappsen
- bokat två tvättider

Så lite grejer har allt hunnits med. Känns riktigt skönt faktiskt, att vara sådär lite huslig. Tyvärr är det något som borde kommit med åldern vid det här laget. Tyvärr har det inte det, för varken mig eller Honom. (Speciellt inte för honom!) Men nu är det ganska fint här inne iallafall och tanken är att maten skall vara klar tills han kommer hem från träningen. En liten husmor har jag blivit idag. Men jag har allt unnat mig lite idag med, fikade hemma hos far på en espresso och lite godis. :) Jag vet, det ingår inte direkt i Beach 2010 att äta godis på tisdagar men hej, jag lever bara en gång! :)

Haha, hittade den här bilden. Dröjer nog ett bra tag innan jag blir sådan husmor. (Förhoppningsvis aldrig!!)



Nä, nu måste stekarna in i ugnen. :) Ha en trevligkväll allesammans. Ikväll kommer kanske systers nästa utmaning.  Spänning ligger i luften! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback