It's a new day!

2009-08-10 @ 09:15:01

Hej på er,

efter festen i lördagskväll (som vi för övrigt var hemma från 23.15) låg vi ganska utslagna hemma hos mor igår. Vilade, kollade på Björn Bröder med lillasyster. John & Majken ("låtsas farmor och farfar") kom förbi på middag och efterrätt och alla åt siog proppmätta. *mumms* Pannacotta blev det till efterrätt. (eller hur det nu stavas?) :P

Sedan åkte jag, mammsen och lillasyster till storasyster (massa invecklat men vi säger bara så :P) och hälsade på de små barnen. Alltid lika charmiga. Lite presenter och grejer fick de med.

Sen blev jag körd hem till Erik där vi tillbringade resten av kvällen med filmen Bläckhjärta och varma smörgåsar. *mumms igen*

Så nu när en ny vecka har startat så ska jag ta tag i det där Beach-grejen igen, och gör något som min kropp desperat behöver. Gå till gymmet! Så lite frukost och piller/pulver av olika slag så är jag redo att pumpa igen. :) Förhoppningsvis kommer syster med en utmaning på Beach-fronten under dagen. Stay tuned! :)

    

Kommentarer

Postat av: Marcus

Du tjyvade min lunch i lördags också, jag kommer inte glömma det Dani ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback