Lördagkväll

2009-08-01 @ 17:51:57

Hej på er,

sitter i soffan och pustar ut lite. Dagen blev segstartad men kom sedan igång ordentligt! :P Jag har hjälpt Viktoria att flytta och storstädat hela min lägenhet. Den är så fiin nu! Att man kan låta den bli så skiten som jag gör, mellan städningarna, det är helt galet. Det var inte så smutsigt när jag och Erik bodde ihop, men då var man liksom två. Om inte annat ville man plocka upp de smutsiga kläderna från golvet för den andre personens skulle. När man bor själv är det tyvärr lätt att bara gå över dem och se åt ett annat håll.

På tal om att se åt ett annat håll så lekte jag med kameran för första gången på riktigt länge. Fick en ganska lyckad bild, förutom att fokus ligger i min armhåla (observera dock nyrakad och fräsch!!).



Ännu en bild




Ikväll dyker Christine upp igen och vi ska äta god mat och tjata lite. Ikväll serveras Danielles specialté. :) Kyckling med färsk pasta, grönsaker, creme fraishe och tacosalsa! :) Mumms!!

Efter maten blir det nog en sväng förbi hamnfestivalen. :) Eftersom kameran är laddad är det klart den åker med! Ha en underbar kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback