Lördagsmys

2009-08-22 @ 17:53:04

Hej på er,

kvällens eventuella festiviteter har blivit inställda men inte hänger vi läpp för det. En promenad till mataffären, lite naturgodis och svänga förbi syster för ett eventuellt lån av film fixar ju kvällen. :)

Sånhär skit kan man ju inte alltid lyssna på? ;)
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=106&a=485060

Imorgon bär det av hemåt till Ks igen. Jobbet och hösten hägrar. Sommaren bara försvann...

Men hösten ger pengar i form av jobb, erbjuder massor av träning och dessutom får jag min dator tillbaka imorgon så, så ledsen är jag nog inte. :P Den skall dessutom uppdateras med Photoshop så ni kan få fina bilder hela hösten. Och sen är det många fina vänner som väntar där uppe.

På tal om fina vänner tänkte jag dessutom krascha Ma's place när jag får nästa fina lön. (vilket tyvärr inte blir nästa månad eftersom jag haft "semester" typ hela augusti. Men jag har planer tjejen... det ska du vet! Och du är såklart hjärtligt välkommen hem till mig. Lots of love!

Nä, dags att ta kontrollen ur Hans händer och komma iväg på promenaden! :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

väntar mig inget annat ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback