Mosad

2009-08-12 @ 15:52:42

Hej på er,

är åter hemma efter en tripp hos naprapaten. Att sätta mig vid datorn det först jag gör efter att ha kommit därifrån är väl som att slänga pengarna i elden men jag kände att jag ville skriva ett par ord till er. Idag har det alltså inte hänt så mycket här i kära Vbg. Det har åskat en del så det har blivit mycket mys här hemma. Jag har diskat och plockat iordning lite. Hällt ut en glöggflaska som stått i älsklingens kyl sedan studenten. Jag har väntat tillräckligt länge nu för att inse att nej, han kommer inte få tummen ur ****** och slänga den själv. (Det är allt tur att du har en tjej som kommer hem och får lite ordning på dig älskling? :P)

I övrigt så har jag börjat kolla på Fast & Furious (eller hur det nu stavas?) och den verkar lika bra som alla andra filmerna. Eller lite bättre kanske, nu är ju Vin Diesel tillbaka! *mums* Inte för att Paul Walker är fy skam han heller! ;D

Om en stund skall jag, Erik, pappa och brorsan gå på bio - premiären av G.I Joe. Verkar vara värsta actionrullen så grabbarna blir nog nöjda. :) Jag med förhoppningsvis, såklart kommer några ord om filmen så fort jag får möjlighet.

I helgen var det ju tänkt att det skulle bli hajk med kajaker och grejer, men just nu ser det lite osäkert ut. Verkar bli värsta skitvädret. Ska jag vara ärlig hade det varit ganska skönt att vara hemma också. Men, men :P Vi får se!

Hörs hörrni! Ha de bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback