Tankar från gymmet

2009-08-11 @ 18:01:34

Hej på er,

hoppas allt är bra med er. Själv sitter jag och slappar lite framför datorn för tillfället. Gymmet imorse gick sådär så jag har luskat runt i jakt på nya magövningar, biceps och bröst  gick väl okej. Jag hittade bland annat filmen under som jag tänkte dela med mig av. Alla vill vi väl ha Brittans mage?! ;)





Finns lite andra övningar som jag siktat in mig på också så om allt gå som det ska blir det konditionsträning imorgon och en riktigt mag-omgång på gymmet på torsdag. Såklart kommer det även en redovisning på bästa magövningarna. :) Annars får ni ursäkta om jag är lite grinig, jag får faktiskt tänder för tillfället. Sista visdomdstanden har fått för sig att dyka upp (eller ska jag säga ner?) och det gör ganska ont. Men, men..

Missa inte erbjudandet med 3 burkar med O-mega 3 för 99,- från Bodystore.com. Finns en banner här i kanten som du kan klicka på och komma direkt dit, super smidigt. Många människor för faktiskt i sig alldeles för lite O-mega 3. Vi äter inte så mycket fet fisk, nötter och avdokado som vi skulle önska. Super erbjudande! Jag är i alla fall mycket sugen att hoppa på! Hoppas det finns kvar när nästa lön kommer! :P

Nä, nu är det dags att krypa upp i soffan och tycka lite synd om mig själv. Ont i munnen och träningsvärk i benen. Kanske lite maglagning på gång också? Hörs! :)

Kommentarer

Postat av: Anja

Roligt att läsa ;) Jag kan inte stå emot att läsa mina vänners bloggar :P Jag kan även förklara vad som är speciellt med omega-3 (och 6) fetter :P Det har jag lärt mig i skolan!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback