Fredag - bästa dagen i veckan

2009-12-04 @ 14:09:41

Hej på er,

SATC går på tv:n i bakgrunden. Benen är nyvaxade och mjuka. Armarna trötta efter morgonens gympass och magen full av mat efter lunch med frugan. Snart kommer Em-pem hit och livet känns som en dans för tillfället. Äntligen! Det enda som ligger i bakhuvudet och grämer mig är stökigheten i lägenheten. Och energin jag behöver för att dra mig ner till tvättstugan kl 16 och min tvättid. Kanske att jag går barfota för att jag använde mitt sista par sockar på gymmet imorse? Eller att trosorna som är kvar i troslådan bara är sexy-sexy string eller lingonveckans?

Det finns säkert många bra anledningar till att jag borde både tvätta och diska. Jag ska bara tillbringa två timmar till i sängen med att fundera ut mer. :P



Sedan blir det mys och partaj all night long with my wife and my favorite girl! :) JIPPI! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback