God morgon onsdag!

2009-12-02 @ 09:41:46

God morgon kära läsare,

det är lång dagar nu och lite tid för bloggande. Igår jobbade jag 8-17. 110% i köket och det slutade med att jag nästan svimmade igen. Det är svårt att äta på jobbet (om man inte småäter) eftersom man ofta är så uppspelt att det är svårt att lugna ner sig och känna någon form av hunger på rasterna. Men jag överlevde igår också och det gick riktigt, riktigt bra under tiden som jag fortfarande mådde bra. Egentligen var det bara sista timmen då jag var så trött att jag bara ville sätta mig ner.

Efter jobbet så åkte jag och Anna (med pojkvän) till B-vik och kollade lite i affärer. Det finns så himla mycket kläder jag vill köpa men jag lyckades hålla i pengarna en stund till och spenderade 1000,- på att storhandla mat istället. Skönt att känna att det finns mat i kylen och slippa springa ner till affären runt hörnet hela tiden. Dessutom är det ju mycket lättare att fixa matlådor till jobbet om det faktiskt finns mat hemma. :P

Efter matinhandlingen igår sprang jag över till Sofie för att tjöta lite och laga mat. När jag var hemma igen, runt 22.30 var jag så trött att jag nästan stupade i säng och sov som ett barn hela natten. Så nu är jag pigg, fräsch, full av frukost och redo för ännu en dag på jobbet. :) Got to go:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback