Jogga, jogga..

2009-12-03 @ 21:22:46

Hej på er,

nyss hemkommen från 7-8 km joggande ute i minusgrader. Inga rusher idag utan bara lugnt framåtskridande i hyfsad fart. Gott! Löpning blir lite som meditation. :)

Funderar lite över hur mycket jag skall satsa på träningen nästa halvår. Kanske har jag möjligheten att hårdsatsa. Alltså riktigt hårdsatsa. Men då finns det mycket annat som försvinner ur livet. Man kan inte få allt. Typ festande. Det finns fördelar och nackdelar med allt. Ska klia mig i huvudet lite till innan jag tar ett beslut.

Ansiktsbehandlingen imorse var riktigt skön. Alltså det finns ju skönare och mindre sköna delar. Djup rengöringen (när hon klämmer) och plockningen av bryn är ju ingen höjdare. Men massagen, och masken. :) Mmmm!

Sedan har det gått helt okej på jobbet idag. Full fart framåt. :) Men dock tog jag ledigt imorgon. Räcker med 8 dagar arbete i rad. Nu har jag 5 dagar ledigt. SKÖNT! :)

Nä, dax att laga lite kvällsmat, duscha och vaxa benen. Natti, natti!



Understället, ett måste för vinterlöpning!

Kommentarer

Postat av: Therese

vad duktig du är som är ute och springer i kylan och mörkret! jag vågar mig inte ut alls nu när det är så kallt.. ett underställ vore nog en fin investering ;)

Postat av: Adam

Nog kan man lägga undan festandet och löpträna mer. Mycket lätt val alltså. Underställ lär behövas till helgen. SMHI har lovat runt -8 grader i Skåne till nyårshelgen. Men först vila i 2 dagar efter 4 dagars hårt tränande. Gott Nytt År på dig ;-) och kör hårt med träningen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback