Jul är kommen och över

2009-12-24 @ 21:51:02

Hej på er,

hoppas allt är bra med er. Efter en riktigt lång bloggtorka var det kanske inte så väntat att första inlägget skulle komma igen på julafton men så fick det bli. Nu har jag hunnit landa lite, vara lite med familjen, leva lite, andas lite. Så nu kände jag att jag kunde prioritera den utan att få allt för mycket av det dåliga samvetet. Det hander så mycket nu. Vill spendera så mycket tid som möjligt med vänner och familj. Och bloggen, ja den har blivit lidande. Har kanske koncentrerat mig på att leva istället för att att skriva om livet.

Sen gillar jag inte heller riktigt den där känslan av press när jag inte skrivit på ett tag. Shit nu är det nästan kväll och jag har inte gjort ett enda inlägg. De stackars läsare jag har måste ju dö av tristess. Dock verkar det som att protesterna inte kom förrän jag slutade helt och hållet. Det var inte okej. :P Kul att höra ändå. Så ja, jag ska fortsätta ett tag till men inte förrän nästa år. I övermorgon så åker familjen till Idre över nyår och jag hoppas på storslagna äventyr.

Sedan kommer 2010 och då är det dags att visa vad vi går för. Både på träningsfronten, bloggfronten och kostfronten. :) Det ändå som jag vägrar lägga ner mer tid på är jobbet. Jag trivs med mitt jobb men har kommit fram till att jag behöver en fritid. Jag behöver mitt liv. Min Fru. Min familj. Min träning. Mina underbara älskade vänner. Förlåt för att ni alla blivit åsidosatta. Jag älskar er och ska bättra mig!!!

Nu är det dags att joina familjen. God jul på er alla!

Kommentarer

Postat av: per-magnus johansson

Hej och gott nytt!

Gissa vad? I morgon skall jag gå och börja gymma, det du. Styrkeövningar har aldrig varit min starka sida men känner mig som en riktig sillmjölk ju. Kondition och benstyrka är på topp i övrigt är det tunt.. Iofs har det väl alltid varit så men liiiite muskler ska jag väl kunna få hoppas jag, eller är jag ett hopplöst fall?



Ta det lugnt, ha det bäst, så hörs vi när vi ses!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback