God morgon ondag!

2009-02-11 @ 08:43:49

Humör: Mys
Gjort: Vaknat, ätit fil och müsli
Planer: Plugga, promenera, träffa Filip och träna
Ser på: Skärmen
Lyssnar på: Svt1
Läser: Det jag skriver
Dricker: inget
Äter: Inget
Bästa: Att det bara är typ 59 timmar tills E kommer hit! 
Sämsta: Att pengarna redan är slut den här månaden.
Väder: Grått och snöigt
Dagens favoritsak: Gymkortet
Vill ha: Mer pengar!!
Motto: Det går mycket bra att mysa sig fram i livet!
Dagens outfit: Vet inte än. Kommer blid sen.

God Morgon på er,

Snön öser ner utanför fönstret och jag sitter fortfarande om myser i sängen med datorn i knät. Jag dagdrömmer om våren. Om gröna knoppar på träden, om solsken, ljusa kläder och nykära par på gångstigarna. Aldrig har jag längtat så efter våren som jag gör just i år. Undra varför? Snö är mysigt, i december och början av januari, men sen kan det lika gärna vara. Fast hellre snö än slask såklart. Fast helt solsken och värme. Här kommer lite vårbilder till er:





 

Nu ska jag plugga lite och göra mig iordning för en promenad i snöstormen. Återkommer med uppdatering vid lunch. Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback