Lördagsmorgon

2009-02-21 @ 11:07:01

Humör: Fortfarande lycklig
Gjort: Äter frukost
Planer: Handla lite mat med E och killarna, jobba och sen till killarna ikväll med E
Ser på: Skärmen
Lyssnar på: Inget
Läser: Det jag skriver
Dricker: Inget
Äter: Lättfil och fullkornskuddar
Bästa: Att jag har sååååån träningsvärk
Sämsta: Att jag inte pluggat ordentligt ännnn!!
Väder: Grått just nu.
Dagens favoritsak: Bilen!
Vill ha: Mer tid på dygnet!
Motto: Den late förtar sig hellre än går 2 ggr.
Dagens outfit: Slö-outfit.

Konserten igår var otroligt bra. Jag och E köpte var sin tröja/linne med texten Backyard Babies på och jag stog längst fram, dock längst ut i hörnet eftersom jag gärna ville ha kvar kapaciteten att andas under hela showen. Jag förstår verkligen inte varför folk ska trycka så?! Men, men. Allt som allt var det väl en trevlig kväll. Tyvärr tog jag inte med mig digitalkameran in och har inte hittat några bilder än men jag jobbar på det för eran skull. Annars har jag lite bilder från förfesten som kommer upp under dagen förhoppningsvis. Sen ska jag lägga upp en blid på min nya T-shirt och E:s nya linne. :) Vi hörs senare. Dags att krypa ner i sängen hos E. Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback