Onsdag :)

2009-02-04 @ 09:30:10

Humör: Framåt
Gjort: Vaknat, gjort mig iordning, ätit frukost
Planer: Åka till skolan, sen direkt till jobbet och sen till gymmet
Ser på: Skärmen
Lyssnar på: Svt1
Läser: Det jag skriver
Dricker: Inget
Äter: Inget
Bästa: Att komma igång med skolarbetet
Sämsta: Att jag måste gå tidigare från skolan igen för att jobba, måste bryta den treden
Väder: Grått och kallt
Dagens favoritsak: Busskortet
Vill ha: Nytt smink!!
Motto: Power!!
Dagens outfit: Tunika/klänning från VM, jeans från Crocker.



Nu är det dags att göra iordning lite matsäck till skolan och packa väskan innan jag ska springa till bussen. Ha en bra dag allihopa så kommer en längre uppdatering ikväll! :) Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback