Själahelande eftermiddag

2009-02-16 @ 13:05:30

Hej på er,

jag gjorde mig iordning och åkte till skolan men mycket mer än så blev det inte. Jag kände mig sliten inuti, även om utsidan nu var sminkad och föreläsningen var dessutom hemsk. Jag förstod inte mycket, satt mest och gäspade, och när jag fick en fråga av föreläsare (när fick man det senast?? På högstadiet?) blev jag så paff att jag blandar ihop MC och MR och ser ut som en idiot. Det, plus min uschliga mensvärk, var lite mer än jag kunde ta just då, så jag åkte hem under rasten, satte på Lugna Favoriters webbradio (jag trodde aldrig jag skulle sakna den radiostationen men det gör jag verkligen), tände några stearinljus och lite rökelse. Sen började jag skala kålrot och potatis till min isländska köttsoppa utan kött. Jobbet och vännerna har fått mycket tid det senaste och det har varit flängit, stressigt. Nu vill jag ha en eftermiddag för mig själv. Jag ska äta lite soppa, läsa lite i Änglar och Demoner och kanske kolla på "Mamma Mia". Kl 18 ska jag träna Box med Therese och det ser jag fram emot. Att röra på sig är inget straff utan en gåva till både kropp och sinne. Imorgon ska jag sätta igång och läsa ordentligt. Jag ligger grymt efter i skolarbetet men det är bara att ta tag i sig själv.

Nu ska jag mysa.. Ska kolla igenom min garderob också, lovar att ta lite bilder och guida er genom den mörka tunnel jag brukar kalla min garderob. :)

Här kommer dagens två olika outfits och dagens lunch:







Vi hörs senare. Återkommer innan och efter träning. Ha en underbar eftermiddag, det ska jag ha! Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback