Summery of the weekend

2009-02-15 @ 22:57:54

Lördag - Började inte alls enligt mys-planer utan blev istället en sväng på stan med folket som slutade med besvikelse. Jag har rätt så hög krav på E och det är jag medveten om, dock är jag inte riktigt redo att tumma på dem förrän han insett vilken stor betydelse de har för mig. Ett krav kan vara att t ex de få helger jag åker hem vill jag vara prio ett för honom. Om det skulle vara så att jag fick vara prio ett för honom när jag var hemma, skulle de ine heller göra någonting om han vill gå på den där killkvällen som just råkade infalla den helgen jag tänkt åka hem, eftersom jag fått annan tid. Tid som han gett mig, inte tid som jag behövt kriga med alla andra om. För det är så det känns, som att jag ligger på samma nivå som alla andra och kanske till och med lite under. Bara för att han vet att jag älskar honom betyder inte det att han kan välja andra framför mig och göra mig ledsen hela tiden, bara för att han vet att jag stannar hos honom. Efter ett antal diskussioner åt vi iallafall lite mat och sen kröp ner i sängen igen, tillsammans. Där myste vi lite och sen sov, vilade upp oss för kvällen som blev fest hos mig. Festen blev till största delen lyckad. Jag blev dock super trött och jobbet ringde mitt upp i och frågade om jag kunde jobba på söndagen så jag gick inte med ut utan stannade hemma och tjötade lite med F. Sen åkte F och E kom hem tumlandes och vi kröp efter många om och men ner i sängen.

Söndag - Jag gick upp, åt lite frukost och sen gick jag till jobbet, som var ett riktigt "pain in the ass" idag. Fast jag fick min favorituppgift, DT1:an, så gick det dåligt. Jag var ofokuserad (trött och lite bakis-seg) och förvirrad, och kunderna vara griniga och inte alls hjälpsamma. Till och med skift-ledaren var "ingen höjdare" idag. Inga namn nämda. När jag slutade hoppades jag att E skulle vara hemma fortfarande så vi kunde säga hej då ordentligt. Men trots att jag slutade redan 14.20 så hade grabbarna som körde haft bråttom hem och E var till min stora sorg borta. Så jag slängde in ett par tvättmaskiner och sen åkte jag till Filip och Matte och käkade och såg på Burned Notice, riktigt bra för att vara en B-serie. Jag längtar verkligen tills nästa helg när E kommer upp igen. På fredagen ska vi på BYB på Fabriken tillsammans med killarna och sen på lördag åker vi hem tillsammans för att träffa min mormor innan hon åker tillbaka till Island igen. Synd att resan var så otajmad mormor, jag saknar er verkligen!!

Här kommer lite bilder från festen:


Såhär fina var jag och E! :)


Kvällens tema var gangster/stekare!


Såhär gorgeous var jag!


Hela gänget!


Nu börjar jag bli suuuper trött så nu är det dags att krypa ner i sängen. Jag ska upp tidigt imorgon och slänga in ett par maskiner till i tvättstugan innan skolan som är mellan 10 - 13. Sen tänkte jag att jag skulle plocka upp lådan med sommar/vårkläder och börja gå igenom min garderod. Jag har ju köpt en del nya kläder i månaden så det börjar bli dags att kolla på vad som ska läggas undan ett tag, vad som ska ges bort, vad som behöver kastas och vad som ska vara kvar. Lovar att ge er en massa bilder på mina kläder imorgon! Imorgon kommer också dagens outfit som jag känner på mig att den kommer vara super fin (tänkte ta min nya kavaj från HM). Hörs imorgon! Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback