Fredagens uppdrag!

2009-01-16 @ 15:11:22

Idag har jag en lista med grejer jag ska göra och såhär ser det ut än så länge:

Boka flyg - klart
diska - klart
handla mat - klart
träna - klart
maila monica - klart
dammsuga -
ringa Anci -
se på Lets Dance -
sola? -
blogga - Typ klart :P
börja med EU-arbetet
plocka in julpyntet -

Som ni ser har jag kommit en bit på vägen men är inte riktigt klar. Klockan är ju trots allt bara 15 så det finns ett par timmar kvar idag! För alla som inte vet (som är typ alla eftersom det typ bara är jag och Fny som vet) så är resan jag pratar om till London för att hälsa på min älsklingsFny som är AuPair i en liten stad kallad Henley. Jag kommer vara där mellan 2:e och 10:e april. Jag har ännu inte fått schemat för skolan då så jag hoppas att jag inte missar massa viktiga saker. Det ska bli så kul att få komma dit och träffa henne.

Nu kommer lite bilder från dagen:



Alla som känner mig vet att jag är förkyld typ jämt men dessa goingar har varit super!




Idag fungerar hissen igen och då är tanken att snögubbarna ska tillbaka ner i lådan och ner i förrådet.




Såhär gorgeous i hel svart var jag på träningen idag :)




Första tidningen kom idag. Tack A-M för en super bra julklapp!




Sista bilden på dagens lunch. Omelett med skinka, salladslök, oliver (*älska*) och groddar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback