Invigningsinlägget år 2009.

2009-01-01 @ 22:52:57

Första dagen år 2009 har gått fort, mycket fort. Ett tempo som jag tror kommer hålla året ut men jag hoppas samtidigt på ett betydelsefullt år, ett värdefullt år.

Gårdagskvällen var underbar. Maten var god och sällskapet mycket trevlig. Det blev en helnyckter variant i år eftersom jag var chaufför och körde inte bara mig och E, utan även far och K, mellan Vbg och Thn. Att inte dricka på en fest var lite av en "aha-upplevelse" för mig. Nu låter jag som värsta alkoholisten och det var inte meningen, för det är jag inte. Men E brukar vara den av oss som kör oftast, han är helt enkelt inte lika mycket partyråtta som jag (trodde jag iallafal) men igår höll han hov vill jag lova. Han och killarna hade en riktig show och det var jätte kul! Allt jag behövde var en RedBull vid ett-tiden så jag var på topp. Det bästa med att vara nyckter var i alla fall att jag mådde prima idag. Jag blir alltid så illamående dagen efter (partyråtta som sagt). 2008 har inneburit många dåliga fyllor men jag ville avsluta på topp och med flaggan högt "firande jag in" det nya året. Här kommer en resumé av kvällen (tyvärr dog batteriet efter havla men vissa saker skall bara inte dokumenteras):

 Jag och "hosten"

 Varmrätten (Det var också en gigantisk underbar sallad till som jag inte fotade tyävrr)

 Köket efter alla matlagning :S

 Jag och E, snart på väg hem

Idag har tiden bara flugit bort. Vi åkte till mamsen och där hamnade vi framför Tv:n större delen av dagen. Sen hämtade vi lillasyster som är här hos oss ikväll. Vi har ätit tacos tillsammans och sett på Den Magiska Leksaksaffären. Det var en riktigt mysig film! Se den! Nä hörrni, nu ropar sängen på mig. Uppdaterar mer imorgon! Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback